FILM VÄLLINGKAMPANJ - Konceptet för vällingen bygger på ”En svensk klassiker. Varje dag.” I filmen ser vi små barn som klarar olika moment, t ex är Vasaloppet utbytt mot Kasaloppet för att leka med begreppen. Uppladdningen sker med ren naturkraft från välling, som ju också är en svensk klassiker. Höj volymen och häng med!

 

2.klassiker_annonser.png

PRINTANNONSER VÄLLINGKAMPANJ - Tycker du att En svensk klassiker med fyra lopp på ett år verkar tufft? Tänk då på vad ett barn åstadkommer under sitt första år. Små underverk som att lyfta huvudet, vända sig till mage och stora bravader som att sitta upp, gå, cykla och utvecklas. Varje dag. 

 

3._in_video_banner_klassiker.png

BANNERANNONSERING VÄLLINGKAMPANJ

 

FILMER BARNMATSKAMPANJ – Konceptet för burkmaten heter Riktig mat. För barn. Vad du ser i våra filmer är precis vad du får. Inga konstigheter, inget mumbojumbo. Bara riktigt bra och vällagad mat - delad i små, små bitar. 

 

7.riktigmat_annonser.png

ANNONSER BURKMATSKAMPANJ – Alla annonser landar i; Vissa kallar det barnmat. Vi kallar det riktig mat. För barn. 

 

8.riktigmat_invideo_banner.jpg

BANNERANNONSERING BARNMATSKAMPANJ

 

 

Speciellt för våra nordiska tittare. Varsågoda. 

Norge

Finland

Danmark

SEMPER BARNMAT

Sedan hösten 2014 har vi den stora glädjen att arbeta med Semper barnmat i hela Norden. Detta klassiska varumärke som har byggt vår nation med välling och burkmat i generationer. Tillsammans har vi kommit fram till att Semper faktiskt inte gör barnmat. Utan riktig mat. För barn.